Forum www.kropki.legion.pl Strona Główna www.kropki.legion.pl
Forum gry w kropki -
KLIKNIJ I ZAGRAJ W KROPKI ON-LINE
Zasady gry

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zlot 2013
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kropki.legion.pl Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaka data zlotu by ci odpowiadała?
27 kwietnia
58%
 58%  [ 7 ]
11 maja
33%
 33%  [ 4 ]
mógłbym (mogłabym) pojawić się tylko w innym terminie
8%
 8%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
senny_mojrzesz



Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 1454
Skąd: Legionowo,Londyn

PostWysłany: Wto Kwi 23, 2013 6:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zobaczę na którą ja się wyrobie. możliwe że dołączę do was (kubusio,hanix,kaczor pewnie i leo do was dołączy) bo mam kilka opcji. dam znać w sobotę.
Powrót do góry
 
 
hanix



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 19
Skąd: poznań

PostWysłany: Wto Kwi 23, 2013 8:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oki to o 11,45 będę na Zachodniej. to potrzebowałbym jeszcze Twój nr tel żeby zgadać się na miejscu
Powrót do góry
 
 
leokles



Dołączył: 07 Gru 2002
Posty: 618
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Kwi 23, 2013 10:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W końcu chwila wytchnienia od pracy. Szanowni Kropkowicze, o ile znajdzie się miejsce z przyjemnością zabiorę się chociażby już z samego rana i pomogę w organizacji na miejscu. Ponieważ jednak zabieram głos dosyć późno w dyskusji tak więc dostosuję się do reszty.
Powrót do góry
 
 
kubusio



Dołączył: 08 Sty 2003
Posty: 380
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Kwi 24, 2013 12:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W mojej bryce są jeszcze 2 miejsca a jeśli Leokles zechce się dołączyć do nas o 11:45 na zachodniej będzie to już tylko 1 miejsce.

Ostatnio zmieniony przez kubusio dnia Pon Kwi 29, 2013 3:13 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
 
 
leokles



Dołączył: 07 Gru 2002
Posty: 618
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Kwi 25, 2013 4:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Duża ta bryka Wink

W takim razie jak jest jeszcze miejsce to będę na pewno.

Pozdrawiam
Powrót do góry
 
 
kubusio



Dołączył: 08 Sty 2003
Posty: 380
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Kwi 25, 2013 9:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kwestie organizacyjne:

Jedzenie:
Kupię coś podstawowego, coś na kanapki, coś na ognisko, może jaką chińską zupkę. Inne rzeczy ogarniemy na miejscu. Sklepy w Lesznie są. Napoi chłodzących w ciemnko kupować nie będę, więc albo trzeba je ze sobą zabrać albo ogarnąć na miejscu.

Na jedzenie będzie potrzebna zrzutka. Jak ktoś nie chce zrzutki (np. bo jest wegetarianinem albo je tylko mięso halal albo cośtam) to proszę dać znać to nie będę uwzględniać w zakupach.

Zakończenie imprezy:
Generalnie z właścicielem umawiałem się na naszą obecność od 12 w sobotę to 12 w niedzielę. Postaram się to przenieść na od 13 do 13. Ja osobiście planuję zmyć się jakoś koło południa. Oczywiście mogę zabrać kogoś w drogę powrotną do Warszawy ale to już się rano obgada.
Powrót do góry
 
 
leokles



Dołączył: 07 Gru 2002
Posty: 618
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Kwi 26, 2013 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie wszystko jasne.

Do zobaczenia niebawem.
Powrót do góry
 
 
senny_mojrzesz



Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 1454
Skąd: Legionowo,Londyn

PostWysłany: Pią Kwi 26, 2013 6:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To poczekajcie i na mnie. pojade prosto z lotniska wiec daj znac kubusio czy zalapalem sie na to wolne miejsce w bryce Wink
Powrót do góry
 
 
truf



Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 52
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie Kwi 28, 2013 1:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jak zlot? W Opolu padało, mam nadzieję że u was pogoda dopisała Smile To kiedy kolejny? Very Happy Cool
Powrót do góry
 
 
szwagiereczek



Dołączył: 25 Maj 2003
Posty: 567
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie Kwi 28, 2013 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wszystkim, którzy się stawili a przede wszystkim dzięki Kubusio, że podjąłeś się organizacji. Miejsce świetne, ekipa świetna, kropki, alkohol czego chcieć więcej Smile
Powrót do góry
 
 
leokles



Dołączył: 07 Gru 2002
Posty: 618
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Kwi 28, 2013 8:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym serdecznie wszystkim podziękować za naprawdę mile spędzony weekend. Szacunek dla Kubusia za zorganizowanie spotkania, które wypadło rewelacyjnie. Zdjęcia postaram się w najbliższym czasie zamieścić na forum.
Powrót do góry
 
 
qeawah



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 153
Skąd: Sędziszów

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 7:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szacun dla Kubusia za organizację zlotu i cierpliwość do nas.
To był mój pierwszy zlot i mam nadzieję że nie ostatni ;P
Wrażenia niezapomniane ^^

Jeśli chodzi o zdjęcia, i filmy, to mam nadzieję że będą dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowiników tego forum Laughing Question

Kaczus, gratki za wyeliminowanie mnie w ćwierćfinale - myślałeś za nas obu przy tej grze Laughing
Powrót do góry
 
 
kaczor



Dołączył: 03 Maj 2005
Posty: 319
Skąd: wawa

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 9:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej,
dziękuję wszystkim obecnym na zlocie, za towarzystwo i wspólną zabawę. Po czterech latach bardzo miło było przypomnieć sobie grę. Może do ligi się jeszcze zapiszę? Very Happy
Kubusio dzięki za organizację, nie było daleko, a nawet na 5 biegu można było szybko dojechać Wink Senny, Grzesiek super turniej. Senny bardzo udany pierwszy mecz, nie rozumiem dlaczego innym się nie podobał Laughing no kretes ćwierćfinał - super, dzięki za jajo, sory jeszcze raz za rzucenie długopisem.. Evil or Very Mad Yazon - szacun dla Ciebie. hanix żyjesz?
P.S. po grze w puszkę mam zakwasy, ale można to powtórzyć Very Happy
Powrót do góry
 
 
mala mi



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 46
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 10:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo Wam wszystkim dziękuję Very Happy Embarassed
Powrót do góry
 
 
senny_mojrzesz



Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 1454
Skąd: Legionowo,Londyn

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokłądnie. zlot zajebisty, dzięki kubusio, dzieki chłopaki i dziewczyny za przybycie. nasza gra z kaczusiem przejdzie do historii Smile
na nastepny zlot juz sa trzy opcje: okolice krakowa, okolice łodzi, okolice rzeszowa. ja tam chetnie przyjade obojetnie gdzie.
podaje wyniki turnieju trwającego ok. 12 godzin Smile

ranking turnieju według siły, dzięki niej wyłoniliśmy koszyki:
w przypadku tej samej ilości punktów, z grup wychodzą słabsi gracze (czyli ci niżej w rankingu turnieju).
plansze 25x25, gre zacznyna gracz z niższym rankingem turnieju.

podział na koszyki
koszyk1
1. kubusio
2. yazon
3. mała mi
koszyk2
4. grzesiek2f
5. kaczus
6. leokles
koszyki3
7. senny_mojrzesz
8. hanix
9. kretes
koszyk4
10. redwine
11. nowy
12. (pusty los)

swoje grupy losowali mała mi i kubusio, grupa yazona wylosowała się sama.

wyniki:
grupa A
kretes-mała miV-0r
kretes-grzesiek2f2-19
grzesiek2f-mała mir0-V
1.kretes241010
2.grzesiek2f241010
3.mała mi244101

grupa B
nowy-kubusior0-V
senny_mojrzesz-kaczus2-27
nowy-kaczus13-59
senny_mojrzes-kubusior0-V
nowy-senny_mojrzeszr0-V
kaczus-kubusio9-40
1.kubusio393000
2.kaczus372010
3.senny_mojrzesz351020
4.nowy330030



grupa C
hanix-leokles0-15
redwine-yazon1-29
leokles-yazon1-25
redwine-hanix 0-16
hanix-yazonr0-V
redwine-leoklesr0-V
1.yazon393000
2.leokles372010
3.hanix351020
4.redwine330030


ćwierćfinały czas na rozegranie do 20.11.2008

1ćf.senny_mojrzesz-yazonV-0r
2ćf.hanix-kubusior0- V
3ćf.kretes-kaczus2-26
4ćf.leokles-grzesiek2fr0-V

półfinały

kaczus-kubusio_tralalar0-V
senny_mojrzesz-grzesiek2fV-0t

mecz o miejsce 3

grzesiek2f-kaczusr0-V

FINAŁ

senny_mojrzesz-kubusio_tralalar0- V


turniej zaczęliśmy ok. godz. 19.00,27/04/2013 a zakończyliśmy ok. godz. 6.00, 28/04/2013.
nie wiem kiedy zamieszczę foty z rozegranymi partiami, ale czekajcie na fote z meczu o miejsce 3 Smile gdzie kropki przybieraly juz krztałty węży smoków itp Wink
Powrót do góry
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kropki.legion.pl Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




wiadomosci z forum
Polityka cookies