Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals2
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 8:02 pm Temat postu: |
|
|
radji napisał: | Za nabijanie od razu powinno sie go wywalić z ligi. A jeśli to sie bedzie powtarzało skasowac jego nick. |
A może by wywalić z ligi tego kto występował pod nickiem pawel maly? Dlaczego tylko na mnie jest atak? To tak jakby ktoś został napadnięty na ulicy przez bandytę i krzyczano żeby go ukarać bo się broni. |
|
Powrót do góry |
|
|
fc barcelona
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 8:14 pm Temat postu: |
|
|
Przeciez zachowales sie dokladnie tak samo grajac ze mna calkiem niedawno ... Wyjebac cie z ligi i tyle!!! Przestaniesz grac bez czasu i oszukiwac to wrocisz. Dobrze by bylo jakby kazdy z zawodnikow grajacych w lidze napisal co o tym mysli. Ja jestem za wykluczeniem nabijacza.. |
|
Powrót do góry |
|
|
michals2
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 8:26 pm Temat postu: |
|
|
fc barcelona napisał: | Przeciez zachowales sie dokladnie tak samo grajac ze mna calkiem niedawno ... |
Ja zrobiłem to w obronie przed przebierańcem a nie złośliwie żeby komuś rank popsuć. |
|
Powrót do góry |
|
|
menor
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 9:34 pm Temat postu: |
|
|
ok oni sa wrednymi przebierancami a ty wrednym nabijaczem wiec gdzie problem? Nie jestes lepszy od niech a wrecz jestes duzo gorszy i wcale sie z tym nie kryjesz. Zacznij grac uczciwie a twoj problem z przebierancami sam zniknie. |
|
Powrót do góry |
|
|
latnera
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 9:44 pm Temat postu: |
|
|
to było przegięcie .Grać samemu ze sobą ? Sam jak zaczynasz przegrywać przestajesz się ruszać. Moim zdaniem to było strasznie nie fair i chyba można by w końcu coś by z tym zrobić. Jeśli potrafisz grać to masz taki rank a nie inny. jeśli zasługujesz na ranking "1761" to trzeba było zagrać z kimś i wygrać , a nie chamsko nabijać. |
|
Powrót do góry |
|
|
michals2
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 10:06 pm Temat postu: |
|
|